dilluns, 6 d’octubre del 2014

Entenent les nomenclatures

A vegades la paperassa i la burocràcia és un poc enredosa. Sé de companys/es que em comenten que entenen el perquè de l'ús d'una categoria diagnòstica, què implica una d'elles, pel que fa a la paperassa que s'ha d'emplenar (amb la intenció de fer el seguiment de l'evoluació de l'alumne/a), les diferències que hi ha amb una determinada categoria diagnòstica a una etapa o altra, etc...

Agafant la normativa per mà i mirant que capigués tot a un full.... He resumit el significat (burocràtic, insisteix) que comporta atendre als alumnes amb necessitats educatives de suport. Aiximateix, crec del tot útil delimitar, també breument, en qui recauen les feines per així poder iniciar la tasca, que no deixa de ser de TOT l'equip educatiu que atén a cada alumne:



Com aclariment, només em cal afegir que els quadres de la dreta fan referència a la classificació que ocupa la major part de la imatge, segons el color que els ha estat assignat.