dilluns, 7 de juliol del 2014

Il·lustram la Llegenda de Sant Jordi

Recordau l'entrada sobre la Llegenda de Sant Jordi? Sí, aquella on vaig 'publicar' el llibre de la llegenda en format digital! Aquí teniu el link, per si de cas... ;)

Els alumnes de 5 anys s'ho van passar pipa representant el que deien i feien els personatges!
No he pogut recuperar totes les feinetes fetes, però sí un parell! :)

Després de la lectura els més petits van estar d'acord en il·lustrar en quatre vinyetes la llegenda:

divendres, 27 de juny del 2014

Ui!! "Una cavallo!"

Magnífic!! A infantil l'entusiasme per agafar un conte, demanar que li contin o senzillament explicar el que els emociona és un plaer indescriptible!!!

 


dijous, 26 de juny del 2014

Taller d'estimulació del llenguatge, 4 anys

En aquesta sessió estiuenca hem contruit històries. Ens hem ajudat d'unes seqüències desordenades.Cada infant construeix la història que ha triat:


Comentam entre tots (treballam en petit grup) com va la cosa, ja la verbalitzen, i amb l'ajuda dels altres modificam allò que trobam oportú. 

Quan ja està ben ordenadet.... Ens encanta contar-ho a la càmera!! Mirau:


 








Esperem que el propoer dia, les gravacions quedin dretes!! ;)

Construcció simètrica a infantil

Feis clic a la imatge per veure les produccions dels menuts! :)


dimecres, 25 de juny del 2014

PUNTS DE LLIBRE

Els alumnes de primer de primària es van esmerar moltíssim. S'emocionen i exciten cada vegada que la tutora els introdueix un material o una tècnica nova per a l'artística!

En aquest cas es va treballar amb retoladors d'estampació, amb distintes formes. Han quedat magnífics!! Avui inclouré també el que va fer la mestra ;) 

Un detall de Sant Jordi el pot tenir una, no? ;)


dimarts, 22 d’abril del 2014

dilluns, 21 d’abril del 2014

Flors de primavera

Una per a la primavera!
Per regalar, decorar, i si usam cartró pel pistil i un poc de colònia... Per ensumar i tot!!

Manualitat elaborada reutilitzant el cartró que ve quan compram ous.

Feis clic aquí per seguir les passes.